neao

Back to buisness.

Publicerad 2010-09-28 12:18:39 i Vardag,

Jag har en läskig ickedefinerad göralista som jag ska ta tag i idag. De två största punkterna på listan är Apoteket och banken. Måste köpta så jeffla mycket mediciner som jag ska ha med mig. Tänkte köpa en låda värktabletter och bisolvon också. Bara för att jag gillar att handla på Apoteket.

Vad gäller banken så ska jag växla in alla mina mynt som jag samlat på mig sedan jag var liten. Och så kom jag på att mitt bankkort kommer bli ogiltligt från och med i morgon då jag fyller 19. Bra timing där va? Ska skaffa VISA-kort. Jaa, VISA-kort! Vuxenpoäng. Kom dessutom på att det skulle vara bra om jag växlade lite pengar så att jag kan leva i Bryssel tills dess att jag öppnat upp ett konto där. Också vuxenpoäng, konto utomlands.

Nu när jag har klätt på mig är det kanske dags att faktiskt bege sig. I eftermiddag ska jag gå och bowla med mina småbröder. Jag kommer förlora och jag ska ta kort på det.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-03 19:44:15

Var har du köpt byxorna? Skitsnygga!

Postat av: neao

Publicerad 2010-10-07 21:05:56

H&M ;) tror det var 299:-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela