neao

Coldplay - Warning sign

Publicerad 2010-09-27 12:35:32 i Reflektioner,

A warning sign, jag har inte många dagar kvar och så sjukt mycket att göra. Jag vet att jag alltid tar på mig mer än vad jag klarar, men det brukar ju bli bra ändå.

Därför har jag nu bestämt mig för att stanna hemma idag och få ordning på mitt rum. I morgon ska jag göra ärenden på stan och på onsdag fyller jag år. Inte på det störta partyhumöret än. Det är lite samma som när jag fyllde 18, då var jag sjukt otaggad, men då var du här och gjorde allt bättre med din närvaro.

Jag gnäller inte, jag konstaterar bara. Än så länge har det gått bra, men igår slog det mig att jag åker ifrån mina älskade bröder och då small det. Jag flyttar. Jag flyttar långt bort och jag kommer vara ensam. When the truth is, I miss you.

Vad hade jag inte gjort för att bara få vara liten igen och inte växa upp. Jag vill inte bli vuxen, det är jobbigt. Det kräver ansvar som jag inte vet om jag vill ta på mig än. Det kräver ett mod som jag inte är säker på om jag har. Trots att hela jag säger emot så vill jag göra detta ändå, men jag saknar tryggheten.

So I crawl back into your open arms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela