neao

Jag har hittat en ny kärlek.

Publicerad 2010-09-29 19:29:23 i Roligt,

Än så länge har jag haft en underbart födelsedag med lite packning och lite städning men framförallt lite fotografering med MIN systemkamera! Den tar så sjukt bra bilder att jag nu måste lära mig att fotografera ordentligt. Jag ska läsa hela instruktionsboken, vilket kommer gå ganska fort när jag väl är på plats i Bryssel för då kommer jag ha en del tid över.

Jag åkte ner på stan för att vaccinera mig men det slutade med att jag köpte ny tandborste, hårinpackning, lite träningskläder och en ny vinterjacka.

Just nu är det sjukt jobbigt. Det är jobbigt för att jag vet inte om jag orkar. Jag orkar inte för att jag är ensam. Och det är så jävla otajmat att det ska komma precis nu, precis denna veckan när allt bara blir för mycket. Ibland suger det verkligen att vara tjej.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-30 16:14:52

kommer du fortsätta blogga i bryssel?? :)

Postat av: neao

Publicerad 2010-09-30 23:44:11

SJÄLVKLART!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela