neao

100.20.15.65.

Publicerad 2011-04-05 14:36:07 i Vardag,

Nu har jag gjort styrka hemma på golvet och kommit fram till att det går mycket lättare om man delar upp det i olika reps istället för att kötta så många man kan på en gång. (NÄHÄ?!)

Hur som helst... Jag kan se regndroppar på fönsterrutan trots att det inte har regnat på flera timmar. Vilket betyder att det inte regnar lika mycket idag. Jag känner för att göra något flippat och drastiskt men det kommer väl sluta med att jag bara sitter kvar hemma och ritar. 

I morgon ska jag och F ta oss till IKEA innan jobbet och jag ska köpa... hmm. Fan också, jag har glömt vad det var jag skulle inhandla. JAJA, det löser sig! Jag kan ju köpa något annat om jag inte kommer på det.
Ny tröja. De "svarta" ränderna är egentligen marinblå och den är sjukt snyggt skuren bak i ryggen, visar det någon annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela