neao

22 grader och solsken i Bryssel imorgon.

Publicerad 2011-04-01 22:00:26 i Vardag,

Okej. Imorgon gäller det. Nu är jag riktigt laddad! Ska gå in med inställningen att det kommer att gå bra och allt annat än bra är också bra, alltså kommer det att gå bra! Jag har många att tacka för min inställningsförändring. Tidigare var tankarna innan jag gjorde stora prov att "det kommer nog gå sådär bra, men skit samma" och detta gjorde jag mest för att skydda mig själv från besvikelse. Jag tackar min Gud för alla peppande samtal och likes på Facebook. 

Tänkte för övrigt poängtera att ni har blivit duktiga på att kommentera och det är roligt med så många besökare på bloggen.

Önska mig lycka till!


PS. Barnen berättade stolt att de nu visste var det minsta benet i kroppen sitter, varpå jag säger att det inte alls är stigbygeln utan att det finns ett yttepyttelitet ben i tungan. Hänförda glömmer de genast bort att det är första april idag.

Kommentarer

Postat av: Olivia Christoffersson

Publicerad 2011-04-02 02:44:14

Du kommer att klara provet galant, det vet jag!

Postat av: ems

Publicerad 2011-04-02 15:20:56

åh vad härligt med värme :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela