neao

Det är inte lätt att vara jag.

Publicerad 2011-04-01 15:14:25 i Kreativitet,

Idag har vi vandrat runt inne i Bryssel för att köpa och fixa lite grejor, bland annat två Promarkerpennor - en svart och en röd. Tyvärr har det halvmulna vädret kommit tillbaka till oss så det blev till att sitta inne och pyssla. Stackars oss.
Olle plockar fram det bästa (och sämsta) i mig. Jag har åstadkommit mycket med henne både på tränings- och teckningsfronten. Här har ni för övrigt nästa tröjtryck, vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Olivia Christoffersson

Publicerad 2011-04-01 16:05:41

Om det jag tror du menar är det sämsta med dig får jag säga att det inte är så dåligt, himla grym människa är du isf! Jag har en massa ännu sämre sidor än de där, som du såg när vi målade ;)

Postat av: Me

Publicerad 2011-04-01 18:25:14

Du har ett jätte fint tröjtryck.

Tack, att du skrev en sak...

Asså du hade skrivit i min kompis blogg...<3

Du hade skrivit: jag skulle ju skriva att du hade jätte fina bilder, o sen så ser jah... <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela