neao

Nu försöker jag i alla fall.

Publicerad 2011-08-21 14:22:45 i Vardag,

Idag fick jag alltså för mig att ta tag i bloggen igen. Mitt problem i detta är att jag helst hade velat börja med att sammanfatta sommaren som gått med en stor bildbomb, men jag har ju inte lagt över bilderna på datorn än och det är mer än en av bilderna som behöver få lite hjälp med vitbalansen... 

Utöver det känner jag att Göteborg har välkomnat mig hem på det bästa av sätt med många vänner och en härlig sysselsättning känner jag mig härligt motiverad till att ta mig i kragen och fixa det där B-körkortet och den där halvkassa ryggen jag dras med. 

De målen som jag har satt upp för augusti går som smort! Det första var att jag medan jag befann mig i Torekov hade ett riktigt sommarlov - ingen träning, skit i vad du äter (så länge du äter...) och bara slappna av. Nu när jag är tillbaka i Göteborg har jag som mål att sätta igång ordentligt med Mary Kay och det går riktigt bra i nuläget.

Hoppas vi hörs i morgon mina vänner!

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-08-21 14:39:31

låter som bra mål:)



Har du något speciellt du vill ha i höst/vinter i klädväg?:)



Kolla in min inköpslista för hösten/vintern 2011 och få lite inspiration!



direktlänk: http://liborius.devote.se/blogs/11808209/inkoepslista-a-w-11.htm#WriteComment

Postat av: Annie Lyn

Publicerad 2011-08-21 22:21:40

wioopyy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela