neao

Leker klimatsmart.

Publicerad 2011-02-03 13:24:23 i Mat,

Torsdagar är från och med nu officiellt min sovmorgonsdag. Jag hade satt klockan på 10:00 men somnade om bara för att jag kunde. Vaknade efter en mycket konstig och fullspäckad dröm upp klockan 12:23 och den första tanken var: "mm, najs." 

Enda problematiken med att gå upp så sent är vad man ska äta. Brunch, självklart - men när det varken finns några ägg eller bacon kvar så får det helt enkelt bli minibaguette och makaroner (med tomat!). Jag var tillochmed så duktig att jag under de 5 sista minuterna tinade baguetterna på eftervärme. Vuxenpoäng?

Kommentarer

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2011-02-03 14:34:06

haha ja, det är ett dilemma ;)

Postat av: me

Publicerad 2011-02-03 15:59:37

det där är skruvar, inte makaroner. makaroner är helgia och dem vanhedrar man inte på sådant vis. förblandas med dassiga skruvar, hmpf, vet du va!

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-03 21:47:40

ahmen ursäkta mig då. vad är definitionen av makaroner om jag får fråga?



Och bara så du vet så är inte mina skruvar dassiga! så det så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela