neao

Poolparty i NATO-huset.

Publicerad 2011-02-06 01:31:36 i Fest,

Wow. Det absolut bästa med kvällen måste ju vara att jag inte ramlade i stentrappan som förra gången. Utöver det så var det ändå en mycket rolig kväll som började med en promenad till fel metro, rush till rätt metro, fortsatt rush från metron till bussen och sedan välkomstshot i NATO-huset (dumma norrmän...) som följdes av biljardspel. 

Aura tar tag i mig och halvt om halvt skriker: HJÄLP MIG! Hon hade fått en glasbit i foten så jag och R ägnade dryga 10 minuter åt att få ut den. Trotts att ingen av oss kunde se den kunde vi båda känna den och efter ett tag insåg vi att även A hade tappat känseln. Kan ju dock ha varit på grund av den bästa av mediciner/bedövande vi tryckte i henne.

Plötsligt kommer Hakan fram till mig och frågar om jag vill följa med till hagen och ta kort på honom när han rider på hästar. Jag ägnar två minuter åt att bara stirra på honom: "hur jävla väck är han egentligen?" tänker jag för mig själv. Sedan fick jag en förklaring; om jag gjorde det skulle han få 20 poäng i deras hemmatävling så vi gav oss av. Tyvärr blev det inga bra bilder (delvis för att jag inte hade mitt telezoomobjektiv och delvis för att det var så satans mörkt ute) men en trasig skjorta och hål i mina favoritbyxor blev det. Toppen.

På ängen hittade jag dessa tre söta norrmän som uppenbarligen var till salu. Tre till priset av två - värt!

Jag hade jätteroligt ikväll och vill framför allt tacka O.P. för att han körde mig in till Bryssel, takktakktakk!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-02-06 09:23:51

tack så mycket :D

härliga pics :)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-02-06 22:35:37

Hoppas du haft en bra söndag:) God natt<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela