neao

Une robe bleu en coton.

Publicerad 2011-02-06 23:25:00 i Video,

Ojoj, förlåt. Jag insåg nu att jag helt har glömt av att blogga idag. My bad.

Idag vaknade jag vid halv elva och mådde förvånansvärt bra med tänke på att det var dagen efter. Körde ett yogapass och lite hemmaspa innan jag kom iväg för att fika tillsammans med les filles au pairs. Har spenderat dryga € 10 idag så det var ingen superbra "spardag". I övrigt har det varit mycket dator, bland annat Facebook där jag lagt ut bilderna från gårdagens fest, och en hel del youtube...



I övrigt känner jag mig mycket självgod idag och tycker att jag är lite bättre än alla andra. 
Hoppas att ni haft en toppenhelg utan söndagsångest och att alla taggar till för ännu en arbetsvecka.
10 dagar kvar till GC.

Kommentarer

Postat av: me

Publicerad 2011-02-07 01:25:37

Man kan inte klicka på miniatyren, iaf så händer det inget när man gör det och man känner sig lite lurad... buhu

Postat av: me

Publicerad 2011-02-08 05:26:35

jag använder den allsmäktiga webbläsaren chrome så klart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela