neao

Den kreativa delen av mig börjar få fnatt.

Publicerad 2011-02-05 14:16:09 i Mat,

Vaknade några gånger i morse. Inte för att jag själv fick för mig att jag somnade om, men jag reagerade på att jag vaknade om och om igen. Ett avsnitt One Tree Hill och pain chocolat.
I övrigt har jag (som ni förhoppningsvis ser) gjort om designen på bloggen. Menyn framför allt, och "dagens tips" ligger nu högst upp i ett hopp att de ska synas tydligare och att ni ska ta till er dem (från och med i morgon kommer det helt nya tips). Själv ska jag börja uppdatera er ifall jag själv har uppfyllt dagens uppmaning och på vilket sätt. Dagens "tala långsamt men tänk snabbt" är jag väl inte superbra på så det blir till att öva på det!

Värdfamiljen + gäster är ute och virrar runt vid Grand Place för att ta en titt på Le Manneken Pis (kissande pojken) och eventuellt hitta den kissande flickan också. Själv tycker jag att Bryssel kan bjuda på lite mindre moln så att jag kan fota lite fina bilder.

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2011-02-05 15:29:11

Sv; Det måste ju finnas en B&J's glassbar i Belgien! Det finns ju över hela världen, nästan! Google maps is your friend..!



btw, fiin design!

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-05 16:26:26

that's the thing. jag har googlat. finns en enda i belgien och den ligger LÅNGT ifrån bryssel...



TACK :)

Postat av: LIENE

Publicerad 2011-02-05 17:25:43

sv: Det får jag ta som en komplimang:D



Gillar din header!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela