neao

Sol och värme i BRU? Ja, varför inte.

Publicerad 2011-02-08 12:35:44 i Vardag,

Det sista jag sa till Felizia innan vi skildes åt igår var att jag skulle ägna hela tisdagen åt att bara slappna av och dega. Halv elva ringer hon och väcker mig med att glatt berätta att hon sitter i parken utan jacka för att det är så varmt ute. Jag tittar runt i rummet och ser tvätt, tvätt och mer tvätt över hela rummet men resonerar ändå så att jag ska gå ut. Telefonen plingar till och värdpappan meddelar att lilla M är hemma sjuk idag. Det blev ingen park för mig.

Nu sitter jag på Skype och äter frunch, snart ska jag ta tag i det här. Allt det här. Men först hamnade jag på gamla PFK-bloggen av någon anledning. Sjukt underhållande att läsa från vår glansperiod med Vårfesten på Berg211, april, 2009. Wow...

Jag ångrar ingenting.

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2011-02-08 16:35:52

PFK tycks ha legat sovande på senaste.. xD

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-02-08 18:37:30

jobbigt med massa tvätt!

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-08 20:19:08

Haha, nej, PFK går väl inte som på räls längre om man säger så... men det är inte mitt problem längre ;)



Ja, och inte fick jag någon tvätt tvättad heller... illa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela