neao

Yatzy, vin och dans.

Publicerad 2011-01-30 14:31:13 i Fest,

Nu sitter jag nere i köket med en tom skål som innehöll flingor med sojamjölk, ett glas c-vitamin, en rostmacka med ost på och en kopp av det godaste kaffet i staden.

I fredags hade jag F och E här för vindrickande och yatzyspelande. Ja, Filou fick ju faktiskt också vara med efter ett tag... Vid elvatiden bestämde vi oss för att vi visst var sugna på att gå ut och dansa, så dans blev det.


För att göra en lång historia kort så är norrmän trevliga, danskar dryga f***** och svenskar ganska dumma (språkligt handikappade). Klockan halv fyra sitter jag och E på var sin barstol när det kommer fram en man i sena tjugoåren och plötsligt var det läge att öva på franskan. Och det behövs ju viss träning med tanke på att jag råkade säga att E var min flickvän...

Denna härliga utekväll ledde till att jag hela lördagen låg i sängen och halvsov/tittade på One Tree Hill och Chuck, så idag blir det till att ta tag i lite hussysslor så som att tvätta och disk..nae, inte diska.

Igår kom den nya aupairen från Gotland hit, kompis till E och F så jag ska snart iväg och träffa den nya Gotlandsmaffian senare ikväll ska jag pilla på en ny bloggdesign till A.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-30 14:45:48

hehe nja bor ju redan i ett tropiskt land ju:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-30 15:15:52

hehe ja men åker till Sverige nästa veckan och ska vara där i tre veckor så skulle ju föredra varmare väder då:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela