neao

Långa landet falukorv

Publicerad 2011-07-08 15:22:09 i Reflektioner,

När jag som bäst satt och tänkte på vilka det är som läser min blogg insåg jag att det är "för många" för att endast vara min familj och vänner. Så jag gick in på Google Analytics för att se hur det såg ut.

Jag har besökare lite spritt över hela världen vilket är sjukt roligt, framför allt när man ser att det inte är en slump utan att folk återvänder. 

Självklart har jag flest läsare i Sverige med tyngdpunkten i Göteborg och på bilden till vänster ser ni var ni är någonstans. Åh vilken fin formulering. Jag menar så klart att ni kan se eran egen stad där (om det inte är första gången du och din stad har hittat hit). Poängen är i alla fall att jag har rätt i det faktum att folk återvänder och det är inte bara kompisar. För jag har inte så många kompisar. Hö hö. 

Sen kan man ju även konstatera att södra halvan av Sverige is the place to be. Och med södra halvan räknar jag bort Gävle och norr ut. Aj, undrar hur många tår jag trampar på nu. Var på kartan sitter du?

Det jag försöker få sagt är tack för att ni kommer hit och läser, tittar på bilder och kommenterar. 

På återseende,

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2011-07-08 16:52:42

hur kollar man sånt? :D

Postat av: neao

Publicerad 2011-07-08 18:56:37

Man måste bli medlem på hemsidan och sen klistra in en HTML-kod i dina kodmallar.

Postat av: Jens

Publicerad 2011-07-08 22:11:08

Du är en sån jävla hacker

Postat av: neao

Publicerad 2011-07-09 00:19:18

Har svårt att avgöra om du är äckligt dryg eller ger mig en komplimang?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-10 23:36:07

5:e punkten norr om Umeå kan vara från en äldre släkting som skickar välkommen hem-kramar

Postat av: neao

Publicerad 2011-07-11 10:24:42

Underbart att höra! :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-13 16:31:15

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela