neao

Magnetic Coral 373

Publicerad 2011-07-04 19:10:18 i Tips,

Alla tittar på de fantastisk orangea läpparna till vänster? Bra. Jag såg bilden först i en tidning för ett tag sedan och blev helt kär i färgen och ville bara ha den, har letat länge efter ett sådant färgstarkt läppstift. 

Idag åkte jag med Olivia och Lisa till chokladoutleten för att äta lite gratis godis. På vägen tillbaka gick vi in i en liten smink- och hudvårdsbutik (typ som Kicks) där vi gick runt rätt länge mellan hyllorna och tittade på produkter åt höger och vänster, fnissade åt den återfukande gelen för Bald Guyz och spanade på sminket som fanns uppradat. Till slut fastnade jag för läppstiftet från L'Oreal och tänkte att det ser ju så sjunkt fräsch ut och det är läskigt att handla hos Mary Kay då jag inte ser färgerna fören jag faktiskt får hem det. Problemet nu var ju dock att det inte fanns någon tester så jag kunde inte se om det faktiskt var så fantastiskt oranget som bilden visar då någon hade "lånat hem" det.

Hur resonerar jag? Jag vill ju verkligen ha ett sådant läppstift och vad är väl 13 € då? En helt okej utgift så länge det sitter kvar. Mm, men det gör det ju inte riktigt. En aningen kornigt på läpparna och man måste smeta på flera lager för att få fram en nyans som liknar orange, annars ser det mest rosa ut, tyvärr. 

Och visst, det har en riktigt fräsch färg men det var ju inte den jag var ute efter. Jag kommer garanterat fortsätta använda det - i alla fall tills jag hittar rätt nyans hos Mary Kay. Detta läppstigt får faktiskt inte högt betyg av mig och jag är rätt generös. En trea. 

Ska beställa hem fler produkter från MK nu och jag längtar tills jag kan sätta igång med mina hudvård-, smink- och spaklasser igen! Det kommer bli en fantastiskt fräsch höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela