neao

Sittin' back and reminiscing

Publicerad 2011-07-11 22:05:58 i L'amour,

För ett år sedan var jag mitt uppe i en hetsk sommar i Torekov. Från time to time kändes det som att jag jobbade dygnet runt, men jag trivdes riktigt bra - jag tjänade ju pengar! Det var helt underbart att bo ihop med Tove och Jens under en sådan lång period och jag vill säga att vi alla kom närmre varandra. Och nu när jag vet att jag är på väg tillbaka dit kan jag inte annat än längta, alla småsaker så som att dricka superäckliga drinkar och spela sällskapsspel. Göteborg är antagligen lite bättre just i år då det är där alla vänner befinner sig, men man kan inte få allt. Min sommar har knappt börjar och då har jag haft 25 grader och sol i flera månader. Tror att jag känner så för att jag varit i Bryssel under en sådan lång tid och att jag skulle tillbaka till Sverige när barnen fick sommarlov. Att barnen i Belgien går i skolan till mitten på juli är ju inte mitt fel.

Kommentarer

Postat av: Malin & Amelie

Publicerad 2011-07-11 22:19:53

sv: jao :d

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Publicerad 2011-07-12 12:50:39

Ha en bra tisdag sötnos!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela