neao

Dagen då det var 35 grader sol och kraftig nederbörd.

Publicerad 2011-07-02 18:14:39 i Reflektioner,

Ny månad, nya mål. Om ni inte kommer ihåg vad jag lovade mig själv i början på juni kan ni klicka här för att läsa det extremt osammanhängande inlägget igen, men jag har även gjort det lätt för er latisar:

"Målen för juni blir en härligt bvlandad kompott av alla tidigare mål jag haft här i Bryssel. Det ska tränas 3 ggr/veckan, sluta ätas godis och annat skräp (ja, jag äter mängder av skräp, gärna med lite extra skit på) & och framför allt sparas pengar. Jag har två löner kvar att införskaffa mig och sedan är jag tills vidare utan jobb. Låter mycket bättre än "arbetslös"."

1) Jag tränade 14 gånger under hela juni månad vilket blir ungefär 3,5 ggr/veckan. Bra jobbat!

2) Ätit skräp 16 dagar.

3) Pengasparandet har gått riktigt bra och jag är nöjd med mig själv. Idag köpte jag lite tågbiljetter och shoppade online men jag har inte gått loss på rean (än).

Juli kommer bli månaden då jag flyttar här ifrån och sätter punkt på Brysselkapitlet. Mina mål denna månaden är att komma hem till Sverige och känna mig nöjd och klar. Jag ska inte ångra någonting på grund av den hemska anledningen att jag låtit bli att göra saker här. Det ska hängas mycket med vännerna och familjen, jag ska lösa alla praktiska grejer utan fuss och komma hem som den nya Linnea jag trivs så bra i. Hon som varit hemma i Göteborg och hälsat på några gånger, men som jag inte riktigt vet var hon var nu senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela