neao

Bråkar med iStore

Publicerad 2011-06-17 14:46:58 i Vardag,

Hemma igen efter 1,5 timmas promenad runt Bryssel och oj vad det känns i vaderna nu. Sen är det ju inte tipptopp att traska runt i converse för den delen så fötterna är rätt ordentligt trötta nu.

Idag ska F hem till en kompis så det blir bara jag och M nu i eftermiddag, hoppas hon bjuder på ett mysigt humör så att jag slipper anstränga mig. Funderar på att natta barnen ikväll bara så att jag får läsa Harry Potter...

Och för att avsluta citerar jag min bror: "sssssssssssssssssssssssssssooooooiooooooooooooooooooooommmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllooooo
ooooooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela