neao

Challenge accepted.

Publicerad 2011-06-05 19:07:27 i Tips,

Idag fick jag kontakt med en vän från en tid för länge sedan som gav mig några tips - eller befallningar kanske man snarare kan kalla dem - med saker hon tycker att jag ska göra innan jag flyttar hem ifrån Bryssel. 

1. Det är rulltrappor överallt, det går inte att genomföra.

2. Challenge accepted. 

3. Challenge accepted.

4. Det är en sådan otroligt turistig sak att göra så jag hoppar nog helst över den punkten faktiskt. 

Senare bestämde vi att vi så småningom ska fylla på listan och varför inte? Detta är ju en sjukt rolig sak att göra, så om ni har några utmaningar liggandes, bring 'em on! 

Nästan b-t-dub, så har jag skrivit ut en pyttekallender med de dagar jag tror att jag har kvar. Där finns en låda som jag sätter kryss i när dagen är till ända, dag och datum plus en rad där jag kan fylla i vad som händer/hänt den dagen. 

Nämnde jag att jag har varit rastlös idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela