neao

Kläder till oss som blir kvar.

Publicerad 2011-06-07 18:24:04 i Roligt,


F flyttar - som jag tidigare nämnt - hem på fredag och idag hade hon sin garderob öppen för "allmänheten". Jag som precis hade lämnat Olle efter ett fantastiskt träningspass var bestämd på punkten att jag inte skulle ha något. Yeah right. Det fanns ju några - sju - stycken plagg (och ett par skor) som jag inte kunde stå emot. Bästa på länge. Älskar klädbytardagar. 

Ikväll ska jag ut med tjejerna för att umgås och mysa och tills dess hoppas jag att jag ska bli av med min huvudvärk. Blir nog värktablett snart om det inte släpper för nu börjar jag skela.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-06-07 22:52:19

vad har du för kamera???

Postat av: neao

Publicerad 2011-06-08 10:53:53

Hej Sara, jag fotar med en Canon Eos 500d. Oftast använder jag standardobjektivet men när jag fotar hus/natur/random människor på stan så använder jag ett av Canons telezoomobjektiv (EF-S 55-250mm).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela