neao

Le départ s'approche

Publicerad 2011-06-15 11:46:31 i Reflektioner,

Om exakt en månad har jag landat i Göteborg och sitter antagligen på min säng med min väska och funderar på vad som ska hända härnäst. Klockan 10:50 väntar jag mig en stor välkomstkommitte på Landvetter flygplats. Jag vet att det är en sådan big deal egentligen eftersom jag varit hemma flera gånger under min tid som boende i Bryssel och folk fattar aldrig om jag är på besök eller hemflyttad, men nu är det the real deal here people. Och anledningen till att jag gör en sådan grej av detta är att min familj är i Italien när jag kommer hem och pojkvännen jobbar hela dagen så det skulle verkligen vara fint om någon (helst med bil och körkort) ville komma och hämta mig

Det fina med en sådan kommitte skulle då vara att man får träffa alla igen innan jag flyttar ner till Torekov som med största sannorlikhet händer den 16:e juli. Det blir alltså inte så mycket Göteborg för mig i sommar, men vad spelar det för roll när ingen annan (med ett undantag) befinner sig där heller?

Så där lagom vemodig med hemlängtan,

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-06-17 21:34:37

Men <3! Går det bra om moster kommer och hämtar dig??? :*

Postat av: neao

Publicerad 2011-06-18 11:17:50

MER ÄN BRA! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela