neao

Midsommarafton

Publicerad 2011-06-24 16:46:01 i L'amour,

För ett år sedan hade jag flyttat ner till Torekov och kommit på plats med en festmåltid i miniatyr, en flaska rosé och två trevliga pojkar. Det var precis så varmt som det ska vara om sommaren och vi kunde sitta ute i solen och äta. Ett helt år har gått och jag har varit med om mycket. Det är inte bara enligt mig själv, utan jag har även haft vänner som kommit fram till mig och sagt att de tycker att jag har ändrats, mognat kanske till och med. Fötterna står nu stadigare på jorden, jag lallar inte runt nervöst på tå längre. Allting löser sig.

Jag ser fram emot att se hur sommaren blir och vilka nya äventyr som tar fart till hösten. Jag vet på ett ungefär vad jag vill göra och vilka jag vill göra det med. Förhoppningsvis ses vi någonstans på gatorna i staden när augusti blommar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela