neao

Mysdag idag

Publicerad 2011-06-18 14:38:22 i Tips,

Efter att ha chattat med Jens nu kom vi fram till att vi ska börja beta av IMDb: s lista på de 250 bästa filmerna. Jag har sett 28 av filmerna som står på listan och nu kände jag mig supertaggad på att se någon av dessa superfilmer. Vilken väljer jag? No strings attached. Är den med på listan? Nej. 

Nu ska jag krypa ner i min säng och tycka synd om mig för att jag är på väg att bli sjuk. Med den huvudvärken jag hade igår (C skickade mig från matbordet och bums i säng innan klockan åtta) är det ett under att jag vaknade över huvudtaget idag. 13,5 timmarnas sömn gjorde inte susen, men det hjälpte. Dock kan jag fortfarande känna hur förkylningen kryper närmre. Jag vill inte.

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2011-06-22 18:34:41

huur kan du endast ha sett 28 st???

Postat av: neao

Publicerad 2011-06-22 18:39:05

på den listan! det är ju massa GAMLA filmer! Och jag laddar inte ner så det blir inte så mycket sånt.. Kollar mest animerade barnfilmer såklart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela