neao

Shake that ass

Publicerad 2011-06-16 20:57:26 i Kreativitet,

För det första så är jag nöjd med mig själv. Jag har tränat, haft hemmaspa, plockat undan på mitt rum, tvättat handdukar och diskat.

Även om det har varit en jobbig eftermiddag så är barnen nu barnen äntligen i säng. Det tog lite för lång tid att välja bok: vi har en bok som vi alltid läser när jag nattar - men den är rätt tråkig och författaren använder ett relativt komplicerat språk - och ikväll ville M läsa Harry Potter. Yaay, jag får en ursäkt att läsa Harry Potter! Men nej. Hon ville läsa Hemligheternas kammare eftersom det var det paketet hon öppnade. (Barnen fick bok ett och två av mig när de fyllde år.) Efter många om och men blev det till slut De Vises sten och jag rös till och log brett när jag öppnade boken. Och såg det välkända "Mr och Mrs Dursley i nummer fyra på Privet Drive var med rätta stolta över att säga att de var helt normala." 

Går inte att säga så mycket annat än att jag helt enkelt är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela