neao

Si bon mais si lassant

Publicerad 2011-06-17 10:50:45 i Vardag,

Aj. Jo, det är skönt med träningsvärk för då känner man att man har tränat och blaha blaha, men när man glömt stretcha vaderna är det ta mig fan inte roligt någonstans. Det känns som att min hälsena dragit ihop sig och jag måste nästan krypa fram om jag ska ta mig någonstans. Nej nej, jag är inte alls en sån person som överdriver, var fick du det ifrån?

Nu har jag fixat mig ett iTuneskonto och i och med det även lyckats lösa mitt bankkort då jag tidigare aldrig lyckats betala med det online, men nu går det! Hela musikbiblioteket går på shuffle och låtar rensas ut för fullt. 

Idag är det rätt dassigt väder och jag har fått sms från en gammal skolkamrat (från Bild och Form - jag har alltså inte träffat människan på sju år) som undrar om jag kan guida runt i Bryssel för han är här över dagen. Ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela