neao

Je l'ai fait!

Publicerad 2011-06-16 09:00:05 i Vardag,

Iih. Jag är uppe tidigt idag. Allt är ju relativt så man kan säga att jag till och med är uppe väldigt tidigt idag. Det var en bra tag sedan jag satte klockan på 6:30, men det var ändå en rätt härlig känsla att vakna efter sju timmars sömn och vara utvilad. Heltokigt. Jag ska nog göra ett nytt försök med det här att endast sova åtta timmar om natten. Man får ju så mycket gjort!
Och som om inte det var nog så gick morgonen hur lätt och smidigt som helst trots att jag vid ett ögonblick trodde att flickebarnet hade dött i sömnen för att jag inte kunde få någon kontakt med henne. Men det är lugnt! Hon lever och är nu med sin bror på väg till en bondgård för terminens utflykt. 

Jag håller på med en lista över grejer jag ska och vill göra idag där det finns allt ifrån träning och tvätt till hemmaspa och kreativt skapande. Jag visar det för er senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela