neao

Väldigt va' svensk man var då

Publicerad 2011-06-23 17:46:27 i Vardag,

Idag har jag varit på IKEA med tjejerna (nästan alla that is) och köpt sill och blåbärssaft (?) till midsommarfirandet imorgon. Jag och Olle ska köpa oss ordentligt med blommor och gör maffiga kransar - såg fina buketter med blåklint på carrefour som kommer bli kronjuvelerna.

Barnen är snälla mot mig idag och vill bara leka helt själva, jag får inte vara med... Så det blir till att sitta här och svara på alla era fina kommentarer som har trillat in! Glad, glad är jag!

Det negativa med att skriva från iPaden är att jag inte kan få in några fräscha bilder då de ligger på min egna dator. Smällar man får ta helt enkelt, fingrarna trivs rätt bra på och glide fint över plattan...

Snart ska jag tillbaka hem till Olle (som tidigare idag sydde upp mina hängselbyxor, stort tack!) för att mysa och sova lite tillsammans, det var längesedan sen sist.

Kort och koncist,

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-06-23 19:25:08

hejsan!

Skulle du vilja göra min en liten tjänst?

Gå in här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild.

Du skulle verkligen varit guldvärd.

Massor med kramar



Postat av: Stino

Publicerad 2011-06-23 19:55:36

Ikea <3 Angående håret: jo men jag är positivt överraskad! Saker brukar inte gå som jag tänker mig nämligen :') Syns i möra på midsummer

Postat av: Olivia

Publicerad 2011-06-23 21:16:22

Inte så mycket sömn, mer skratt och skrik, men jag klagar INTE!

Postat av: M E G A P I X L A R / mikaela

Publicerad 2011-06-23 22:01:50

sv, nämen, självklart får du göra det. Kul att vi inspirerar, sjukt kul att höra! :D

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-06-24 04:41:19

- Glad midsommar :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela