neao

Word.

Publicerad 2011-06-05 17:05:15 i Vardag,

Gick upp efter sex timmars sömn för att köpa mjölk och insåg att jag var totalt utvilad. Helt och hållet, knasigt. Hur som helst så tänkte jag ju inte på att det är söndag idag och staden är rent generellt stängd, så det tog ett tag (och några) kalorier att hitta en affär som var öppen. 

När jag kom hem väntade jag mig att möta familjen eftersom de skulle komma hem vid lunchtid, dock ingen annan än katten hemma. Sedan dess har jag solat, tittat på serier, övat på några låtar, tecknat och skrivit brev. Klockan är nu fem och familjen har ännu inte kommit hem och jag börjar bli trött bara för att jag är så rastlös utan något som jag vill göra. 

Jag vet att det har blivit en hel del text på senaste och rätt lite bilder men det är helt enkelt för att jag inte har lagt över dem på datorn än och att jag har en del jag vill skriva ned. 

Ha det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela