neao

Åh, Eddie, vad skulle jag göra utan dig?

Publicerad 2011-03-19 18:48:49 i Svar på tal,


"Gå ut och köp dig ett par rejält snygga klackar. Inga bekväma, bra att ha skor. Sex and the City klackar ska det vara."
- Okej.

24,99 € från NEW LOOK. Jag gillar dem. Jag gjorde till och med så att jag bytte från mina små ballerinaskor i butiken och gick hem i klackarna och det gick bra. 

Notis: Exemplariska förhållanden för användning är på asfalt (ej kullersten) och man får gärna vara lite tipsy så att sinnena är lite avtrubbade men balanssinnet fortfarande intakt.

Ikväll kommer O, L och S hit, there is a first for everything, och vi ska titta på film och äta popcorn och godis!

När jag väl var ute på stan passade jag på att inhandla linnen till de två kommande modellerna ur min line DESIGN BY och även ett linne till en kund som har beställt. Hihi, det går bra för mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela