neao

Att stoppa M i säng.

Publicerad 2011-03-23 21:51:23 i Saker som sägs,

M: "Kom närmre, jag ska viska en sak."
N: "Nej, men då kommer du bara hålla fast mig igen."
Hon stoppar in armarna under täcket, skakar på huvudet med uppspärrade ögonen innan hon fortsätter:
M: "Nej, jag lovar, du kan hålla fast mig om du vill."
Jag sätter mig på sängkanten och viskar tillbaka:
N: "Okej, vad är det du ska berätta?"
Konstpaus.
M: "Detta får du inte berätta för F. Mamma och pappa vet redan, men F får absolut inte veta!"
N: "Okej...?"
M: "När ingen ser mig, när jag är helt ensam, då kan jag flyga."
En till konstpaus.
M: "För när jag är helt ensam då får jag regnbågsfärgade vingar med pingviner på."

Kommentarer

Postat av: CJ

Publicerad 2011-03-23 23:52:55

True! Om jag dricker kaffe efter kl 19 så får jag så himla svårt att sova, kanske inbillning men det känns så. :) Ha en fin kväll söta du!

Postat av: bs

Publicerad 2011-03-24 21:42:46

HAHHAHA åh jag vet inte vad jag ska skriva, barn är så fina. ÄLSKA

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-24 22:32:04

Ja men visst är det underbart? Nattade dem ikväll också och det går liksom inte att bli irriterad över att det tar sådan tid när de är så underbart söta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela