neao

En dröm om någonting vackert.

Publicerad 2011-03-23 09:04:41 i Vardag,

Det är mycket spännande det här med drömmar och hur man kan resonera när man befinner sig i det där sömnstadiet då man vet att man drömmer men man vill ändå inte vakna upp. Så var det för mig i morse (drömde att jag hängde med Fred och George Weasley) och jag vaknade alltså till av någon anledning men kände att "fortsätta sova är nog rätt nice ändå." så det gjorde jag.

Nu sitter jag med iPod i köket och laddar upp inför franskaprovet, ouuu! Efteråt ska jag hem till Olivia en snabbis så vet inte om jag hinner blogga (eller ens gå in på datorn igen) innan jag börjar jobba.

Puss så länge!

Kommentarer

Postat av: karolinajonsson

Publicerad 2011-03-23 11:53:33

haha ja det gick väldigt bra faktiskt! tro det eller ej xd

Postat av: CJ

Publicerad 2011-03-23 18:09:48

Eller hur! Skratt smittar. :) Ha en skön kväll söta du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela