neao

Hallå, balansen var tog du vägen?

Publicerad 2011-03-10 17:58:33 i Vardag,


Utvidgande triangel är min största fiende. Idag prövade jag dock en lite ny taktik - jag körde med stängd dörr, neddragna gardiner och stearinljus. Det var sjukt varmt, lugnt och stilla och det passade verkligen jättebra. Ryggen kändes mycket mjukare och mer välvillig än vad den brukar och även baksidan av låren gav med sig lättare än vanligt. Jag lär väl ha mars värsta träningsvärk i morgon men det ska jag toppa på lördag!

Nu när jag har kört ett riktigt härligt träningspass ska jag unna mig en hemmaspabehandling med kropps- och ansiktspeeling och fotvård. Jag har även hittat ett solarium och massageställe väldigt nära där jag bor och tänkte ta en titt på dessa ställen senare i veckan. Jag har redan spenderat dryga € 150, så varför inte löpa linan ut liksom?

Tidigare idag tog jag mig förbi fotobutiken för att lämna in mitt usbminne för framkallning av foton (ajdå, en till utgift). Och gubben bakom disken var lite sur på mig för att jag inte alltid fotar med blixt. Det har väl inte han med att göra tycker jag? I övrigt var han en snäll och hjälpsam gubbe som kommer se till att jag imorgon har 62 bilder från min tid i Bryssel att slänga upp på väggen! Jag är sjukt taggad och mer än pysselgalen för tillfället.

So... How you doin'?

Kommentarer

Postat av: Olivia Christoffersson

Publicerad 2011-03-11 13:06:50

Pratade du engelska med honom? Jag är så sugen på att framkalla mina två rullar nu när jag har tre nya att ta bilder med, men då måste jag ju kunna säga att de ska vara 13x13cm. Kanske ska gå dit och fråga om han har koll på lomographics... Kanske ska gå dit och kolla helt enkelt, jag får ju inte veta mer om jag sitter här och skriver på din blogg!

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-11 20:36:24

Jag började prata på franska men så frågade han om jag kunde engelska.... Men gör det, ta en titt förbi här. Tror att de kan fixa det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela