neao

Hur svensk är jag på en skala?

Publicerad 2011-03-08 15:20:09 i Kreativitet,

Utöver detta köpte jag även fler galgar då min garderob skrek efter det och självklart ett 100pack med värmeljus, det är lika självskrivet som att går du till ICA går du inte därifrån utan mjölk.

Mycket nöjd med min ljusinstallation, brände mig dock när jag skulle smälta fast sidenbanden men det är stötar man får ta för konsten (haha). Och ja, jag kan alla regler för brandrisk och man ska aldrig gå ifrån ett tänt ljus och jag kommer självklart att ta bort bandet när ljusen brunnit ner en bit. 

Jag och Olle fick var sin svensk liten flagga i våra köttbullar bara för att de förstod att vi var svenska, så SJUKT diskriminerande. Alla borde få svenska flaggan i sina köttbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela