neao

I wanna do bad things with you.

Publicerad 2011-03-17 17:00:57 i Vardag,

Fin dag, torsdag. Kom upp vid niotiden i morse och började stända undan i min "lägenhet" och har även diskat nästan allt. E kom förbi för att plugga till högskoleprovet och det gick väl typ bra, tror jag? Sjukt svår avvägning men det blir som det blir med det helt enkelt. 



Till lunch gjorde jag idag snabbmakaroner med tonfisk och majs - sjukt gott! Jag ska definitivt fortsätta äta tonfisk. Nu har jag tittat på True Blood och målat/tecknat lite grand. Funderar på att ta fram mikrofonen och spela in lite låtar men motivationen är inte helt och hållet med då jag saknar min gitarr. 

För övrigt har jag från och med nu helg (om man inte räknar franskalektionen i morgon) och ikväll ska vi dricka lite öl och fira st patties day. Familjen åker till Sverige i morgon och jag blir ensam kvar med katten medan kompisarna åker till Amsterdam, lite tråkigt men det är sådant som händer.

Nu ska jag fortsätta att dansa runt på mitt rum till härlig musik och även sätta upp lite foton på väggen över min säng, när det är klart ska jag visa er hur det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela