neao

Let's ZUUUMBA!

Publicerad 2011-03-29 17:23:57 i Vardag,

Om man bortser ifrån instruktörernas utstyrsel är det en riktigt exemplarisk träningsform. I vardagsrummet hemma hos Olle stod vi i morse och undrade vad sjutton de (instruktörerna) höll på med egentligen. De stegen som såg så enkla ut var ofta de svåraste och de som såg svåra ut var ännu svårare. Rent generellt känner jag att ZUMBA är en rolig och bra träningsform. I fortsättningen är tisdagsmornar ZUMBA-time!










Nu på eftermiddagen känner jag hur några sjukdomstecken gör sig påminda i form av magont, huvudvärk och retsamma bihålor. Kan mycket väl tänka mig att nanna kudden i skrivande stund, synd att det inte är en möjlighet. FYI spelar barnen gogos, åh nittiotalet, vi välkomnar dig tydligen tillbaka.

Kommentarer

Postat av: GUEVACCI

Publicerad 2011-03-29 18:14:27

bara fint:) görs?

Postat av: Olivia Christoffersson

Publicerad 2011-03-29 19:35:22

Jag gillar att du pendlar mellan att kalla mig Olle och Olivia, det är så de flesta gör, kanske har med att göra att jag själv inte kallar mig för Olle mer än i skriftlig form.. Och ja, zumbatisdagar känns som en hit, nästa gång ska jag bjuda på brunch!



Gå inte och bli sjuk, det är inget bra. Vi kanske ska zumba på torsdag också så att du inte ger dig ut för lättklädd? ;)



Fredrik spelar gogos fel, jag säger bara det.

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-29 20:04:40

Haha, jag vet, jag kallar dig från och med nu endast Olle i skrift. Gillar att var tydlig i början när jag nämner nya människor.



Jo, det kanske är en bra idé att vara inne på torsdag. Har fått ett litet hotsms från Hammar = jag får inte vara sjuk på lördag.



Jag tror att mina barn också spelar fel. För övrigt har jag ingen aning om var de kom ifrån...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela