neao

Målet är ingenting, vägen är allt.

Publicerad 2011-03-19 13:59:18 i Roligt,

19 mars 2011 och jag sitter på min altan i solen och tycker att det är riktigt varmt och skönt. 

Har idag hållt en hudvårdsklass för mig själv och tyckte att det gick riktigt bra, blev riktigt sugen på att börja jobba nu. Ska väl snart ta mig en kaffe tror jag.

Rent generellt så känner jag att jag gillar att bo själv (familjen är hemma i GBG i skrivande stund), jag vet inte hu det fungerar men så fort jag får huset tomt för mig själv så sätter jag igång och städar, tvättar kläder och diskar. Längtar lite efter det där med egen lägenhet, att få inreda och göra vad jag vill med väggarna! I och för sig kanske jag kan förska med en övertalning på hemmaplan, men jag längtar mest efter mitt rum hemma på Royal Farm Way 117.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-03-19 18:14:47

Gå ut och köp dig ett par rejält snygga klackar. Inga bekväma, bra att ha skor. Sex and the City klackar ska det vara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela