neao

Man kan inte alls träna för mycket.

Publicerad 2011-03-24 22:15:57 i Fotat,

Jag är fullt medveten om att det blivit mycket bilder på mig på
senaste tiden, men det är av någon anledning lättast att redigera
bilder på mitt egna ansikte än på någon annans. Jag ska vidga
vyerna snart nog men vill då ha väldigt bra bilder att göra det på. 

Vet inte själv vad jag svamlar om för tillfället, är väl kanske lite 
nervös inför franskaprovet i morgon. Fast det känns inte så, jag har
ju redan bestämt mig för hur jag ska göra. I morgon när jag kommer
hem efter provet ska jag skriva mig ett nytt och fräscht CV som jag 
samma dag tänker lämna in på Svenskshoppen. Ja, jag har pratat
med värdfamiljen och de är helt okej med det faktum att jag på
dagtid jobbar någon annanstans så länge barnen går först.

Nu ska jag göra lite "varvanedövningar" med stretch och
avslappning innan jag kryper ner i sängen. 
Natti natti,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela