neao

Myskväll för en.

Publicerad 2011-03-18 19:37:21 i Roligt,

Enligt statistiken är det vanligt att när man arbetar som au pair går upp i vikt. Jag kan för allt i världen inte förstå hur detta kan förekomma. 

Hur som helst så har jag en supermyskväll planerad med massa tv-serier och Harry Potter 3 som jag fick låna av mamman i familjen. Jag fick nästan lite tårar i ögonen när hon räckte över den i förra veckan (min är och har varit borta i flera år. Depuis plusieurs années. I'm awesome!).

Speaking of så fick jag en teckning av f för några dagar sedan, han hade gjort den morgonen efter vi sett Harry Potter och De vises sten tillsammans.
Blev riktigt lycklig innombords när jag såg denna första gången.

Åh, nu börjar filmen! Dadadattatataa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela