neao

No, don't smoke.

Publicerad 2011-03-26 10:06:01 i Fotat,

Ni som känner mig vet att jag tycker att det är väldigt roligt att fota och leka med bilder (hittat detta intresse på grund av pappa). Igår klickade jag runt på Facebook - som man så ofta gör när klockan börjar bli för mycket - och hamnade i ett album från när jag var på Kreta tillsammans med Jenni och Hanna

Där fanns många roliga bilder, bland annat när vi leker i havet och skvätter vatten på varandra. Sedan i slutet även när vi är ute den sista kvällen för att äntligen få slappna av. (Ni som inte minns vad som hände kan läsa ett gamalt inlägg här.) När jag som bäst klickade runt så fastnade jag för bilden nedan. J hade fotat E som var vi kan väl säga att hon var trött... när en tjej från Norge sträcker in sin hand för att erbjuda någon av killarna sin cigg.

Rent generellt är bilden mest bara stökig med mycket som händer, men efter lite pillande i GIMPfabriken blev den rätt häftig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela