neao

Om. Om är bra!

Publicerad 2011-03-03 11:15:29 i Fotat,

Jag har insett en sak: Det spelar faktikst ingen roll om jag är helt "rätt klädd" för en löprunda - dvs varm, men inte för varmt - för jag kan ju fortfarande inte springa! Det blev en snabb promenad i morse innan jag dansade och stretchade hemma på mitt rum. Om jag bara får in vanan att träna så ska jag köpa mig ett Friskiskort, känns onödigt att lägga pengar på det om jag inte kommer att använda det.

Efter att jag nu tömt kaffekoppen ska jag hoppa in i duschen och sedan göra en hudvårdsbehandling med peeling och återfuktandekräm. Huden reagerade mer än vad jag hade hoppats på att komma tillbaka till det högkalkhaltiga vattnet i Bryssel. Händerna och ansiktet är värst drabbat, men benen är fortfarande lena och bruna!

Solen skiner även idag så jag ska ta och sätta mig på F's balkong sen (igår gav han mig ett fint uttryckt tillstånd att låna den, och eftersom det är den balkong som har mest sol så är jag inte den som tackar nej).

Bilden är tagen med manuell fokus för att kunna få det så oskarpt som möjligt. Jag iförd hel träningsmundering ifrån SOC (om man bortser från dunvästen som är från Everest), och alla plaggen kommer från Stadium, bra skit. Ja, iPoden är självklart med också.

Hoppas på att vädret håller i sig hela dagen för då kan ni räkna med fler foton och senare ikväll så kan jag och tjejerna sitta ute och dricka öl, awsm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela