neao

Sjundemarstjugohundraelva, nionollett.

Publicerad 2011-03-07 09:01:01 i Vardag,

Idag är ingen rolig dag. Jag vaknade i god tid för att ta mig till franskan efter en natt av tio timmars härlig sömn bara för att inse att jag har otroligt ont i magen: ingen franska idag. Jag ska trots situationens allvar (hehe) plugga lite idag innan jag hämtar barnen och möjligtvis ta mig ut och fota lite för det är jättefint väder, men i övrigt ska jag bara ta det väldigt lungt idag. Inget kaffe till mig!

För övrigt tänkte jag ge er en liten update angående mitt marsmål, jag tränade tre gånger i förra veckan och hade det inte varit pga magen så hade jag fått mig till att träna idag också. Nu var det ju inga extrema hårdstyrketräningar men det handlar mest om att få in rutinen. Nu ska jag äta frukost, någon som har några tips på bra saker man ska äta vid magont? Puss på er.

Kommentarer

Postat av: Olivia Christoffersson

Publicerad 2011-03-07 11:01:25

Tråkigt men sant - havregrynsgröt.

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-07 11:05:49

yes, åh, tack för tipset - ska länsa skafferiet i min jakt på botumedel nu. har fått en himla massa tips på Facebook nu också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela