neao

Dags att bli träningsnarkoman igen!

Publicerad 2011-03-01 14:57:40 i Vardag,

Så idag är det alltså den första mars och jag ska avlägga rapport angåande hur det gick med mitt februarimål. För er som inte kommer ihåg (eventuellt missade det) ska jag breefa er om vad det handlade om. Eftersom att februari är den kortaste månaden på året tänkte jag utnyttja det och spara så mycket pengar / spendera så lite som möjligt. Totalt har jag gjort av med € 186 under månaden som gick och då har jag till och med åkt massa taxi och shoppat taxfree eftersom jag flugit internationellt. Jag är rätt nöjd men hade säkert kunnat banta ner det ännu mer. Nu har jag i alla fall ett mål att slå till nästa gång jag får för mig att utmana mig själv på det sättet.

Målet för mars kommer att handla om träning. Helst ska jag träna tre gånger i veckan på ett eller annat sätt. Till exempel ett yogapass, snabb promenad och styrketräning. Och jag ska självklart hålla er uppdaterade med hur det går och jag har dessutom Eddie till mig hjälp för att pusha och motivera mig. Hon har idag varit på gymmet och gett mig en läxa på 20 utfall/ben och jag ser inte riktigt fram emot det. 116 situps och 24 armhävningar har jag fått gjort än så länge. Nu ska jag måla Jens iklädd en ketchupflaska, det är sånt som händer när barnen får bestämma.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-02 00:05:09

If you found a ketchup suit, I would def wear it!

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-02 00:24:34

I hope you keep your promice cuz that picture is awesome. Projekt sommaren 2011: sy en ketchupkostym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela