neao

Ze tulip iz gonna get ya.

Publicerad 2011-03-16 20:45:44 i Fotat,

Jag och f har haft sjukt roligt idag. Till att börja med så åt vi pannkakor till lunch (med en sådan start kan man ju undra om det ens kan gå utför?) och sedan förslog han att vi skulle spela lite wii. Jag är ju inte den som är den utan jag fick ju offra mig och spelade super mario bros med pojken. Stackars mig.

Som om det kom som en överaskning var vi sjukt bra med ett himla teamwork (J, känn dig en aning hotad), vi spelade nästan hela första världen två gånger och tog alla stora mynten. f är inte lite pirrig och nyfiken på varför jag tycker att det är så viktigt, men han nöjer sig med att veta att det kommer löna sig i längden.

Efter det bakade vi chokladkakor. Och oj vad chokladkakor vi bakade. Först gjorde vi en kaka helt enligt recept (dock med vitbrödsmjöl) och det såg så sjukt äckligt ut och smeten smakade nästan bara mjöl. När vi sedan skulle göra kaka nummer två gick vi mer på känsla vilket resulterade i att det blev dubbelt upp med mängden mjölk (en liten miss i läsningen och tänkebanan bara). Shit, hur löser man detta tänkte jag då...

I med mera mjöl, ägg och socker och plötsligt var det ju alldeles för mycket smet för en enkel form av chokladkaka. Fram med muffinsformarna!

En applåd till mig för att jag är en sådan sjukt awesome au pair. Och som för övrigt inspirerar andra flickor (även pojkar?) till att ta ett år som au pair. Jahadå, det kan jag ta på mig äran för heeelt utan problem.

Utöver det har jag fortfarande ganska ont i bihålorna och jag sket just i att åka hem till E för att vara med på tjejernas spelkväll. Det finns liksom ingen ork kvar i mig och jag har inte heller tränat denna veckan. Nu ska jag lägga mig på golvet och köra lite lätt styrka för rygg, armar och mage - endast för att inte komma ur rutinen.

I'm fine.

Kommentarer

Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Publicerad 2011-03-16 22:45:39

sv: Nej, den är från weheartit.com :)

Postat av: ida - Smilinggirls!ッ

Publicerad 2011-03-16 22:45:45

sv: tack och tack igen:D matilda och lisa(i bloggen) har gjort designenpå photoshop:) duktiga tjejer! brukar du fotografera nånting?:)

Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Publicerad 2011-03-16 23:01:45

sv: Hahaha attans då :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela