neao

Vad D-vitamin kan göra med ditt humör.

Publicerad 2011-03-24 14:45:50 i Vardag,

Jag har egentligen inte så mycket nytt att komma med (åh, du vet allt hur man fångar en läsares uppmärksamhet!), men jag tänkte blogga lite ändå just för att det kan bli knepigt att få till det senare under kvällen. 

I morse vaknade jag halv åtta när klockan ringde och jag var lite bitter över att jag snart skulle bli tvungen att gå upp. Med iPodlurarna i öronen, lyssnandes på den första Harry Potter-boken började jag sakteliga bli okej med det faktum att jag snart skulle upp och ut i morgonsolen för en powerwalk med Olle. 

Sagt och gjort, en torsdagsmorgon som denna är det inte mycket folk ute i Parc de Woluwe och de få personerna vi mötte var (nästan) alla hundägare. 

Efteråt köpte vi var sin mandelcroissant (frukost) och var sin belgisk våffla (lunch), dessa åt vi på balkongen här hemma hos mig medan vi lyssnade på ännu mera HP1 i solen. Japp, har blivit lite brunare idag också. F traskade förbi nere på gatan så vi ropade upp henne. Vid halv ettiden kom E hit för att plugga högskoleprov och nu när klockan närmar sig tre är jag för första gången idag ensam.

Ikväll kommer en kompis till C hit och de ska ut och äta så jag blir hemma med barnen ikväll igen och hoppas på en lika härlig succé som igår. Och eftersom hon ska sova i gästrummet skulle det vara rätt bra om jag plockade undan lite i köket och badrummet.

Nu väntar lite styrka och sedan ska jag hoppa in i duschen. Eller så kanske jag ska sola lite till...?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-24 16:24:35

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-24 16:27:55

Jag har ingen aning om vem du är men det låter lite som något som en av mina bröder skulle kunna skriva...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela