neao

Varför leva i nuet när man kan leva i framtiden?

Publicerad 2011-03-21 21:01:00 i Fest,

När jag som bäst satt och fyllde i kundkort insåg jag att FrökenNiki och jag fyller och på samma dag. Sådant är ju alltid roligt, men det roliga nu är ju faktiskt att till hösten fyller jag 20 och hon fyller 18. Vi ska gå all in och köra gemensam fest och göra det riktigt jävla ordentligt. Det kanske till och med blir en liten reawakening för forna PFK?
Either way så känner jag mig fruktansvärt taggad inför (konungens) återkomst och nu är det ju faktiskt bara 16 veckor kvar tills jag flyttar hem igen. Mm, jag vet!

Party, party!

Kommentarer

Postat av: niki

Publicerad 2011-03-21 21:25:55

jag längtar efter dig så himla mycket nu! det kommer bli så jävla bäst! VI ÄR SÅ JÄVLA BRA. Och de där inlägget. HAHA fick flipp.

Postat av: patricia

Publicerad 2011-03-22 06:39:19

jo :) fast det är ju inte jag som fotat dom där bilderna ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela