neao

Wonder woman strikes again!

Publicerad 2011-03-18 15:47:00 i Kreativitet,

Nu har jag precis höjt min egen självkänsla med ungefär fem poäng. Jag har lyckats fixa en "drop down-meny" på egen hand genom att titta runt på lite olika hemsidor. Varför? Därför att jag tyckte att jag började få lite väl många kategorier så nu har jag delat upp dem i fem olika som ni kan se; FOTO / UNDERHÅLLANDE LÄSNING / L'AMOUR / KREATIVITET / REKOMMENDERAS. Du kan även hitta arkiverade inlägg och de tio senaste som jag har skrivit. Allt du behöver göra nu är att hålla muspekaren över det ämnet som du vill läsa om och då kommer det komma upp flera alternativ under. 

Nu ligger menyn endast på startsidan och den enda följdfrågan jag har är ifall jag ska lägga in samma sorts meny på alla visningssidorna eller om den endast ska vara på framsidan. Jag har inte bestämt mig än, men vi får se hur det blir. Även typsnitt kan komma att ändras.

Enjoy!

Kommentarer

Postat av: tändsticksflickan :)

Publicerad 2011-03-18 19:45:15

sjukt imponerande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela