neao

Och i övrigt har jag lekt med GIMP

Publicerad 2011-05-02 20:01:08 i Reflektioner,

I morgon kommer tjejen som eventuellt ska ta över som au pair till hösten. Hur konstigt är det att jag tycker det känns lite besvärande att hon ska komma in på mitt rum och inspektera det för att se om det duger till henne själv? Och när vi ändå var inne på samtalsämnet sa jag till mina värdföräldrar att jag kan tänka mig stanna sommaren ut så länge de behöver mig. Jag är hellre här och arbetar än hemma och sysslolös. Plus att jag faktiskt trivs väldigt bra i Bryssel och vet att även om alla svenska tjejer åker hem så kommer jag att hitta någon ny att vara med. Till exempel killarna med longboard som jag kan tänka mig leka med i parken.

Oavsett utgången vill jag verkligen göra det bästa av min tid som jag har kvar i Bryssel och jag tänkte lyda mina egna råd och försöka leva i nuet.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-05-02 21:41:20

Himla häftig bild darling. Vilket program gör du sådana i? <3

Postat av: neao

Publicerad 2011-05-03 01:09:45

GIMP ;) men jag har målat den själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela