neao

Ser det positiva i att återuppleva dåtiden

Publicerad 2011-05-12 18:41:45 i Vardag,

Hoppsan! Jag hade tydligen helt glömt av att blogga idag, tur att kvällen än är ung. 

En générale känner jag att det är riktigt fint att bo utomlands och att jag är lyckligt lottad som hamnat där jag är idag. I morse spenderade jag en timma åt ZUMBA med Olle och mitt i träningspasset ringde Jens ( - bara för att han kände för det - pluspoäng! ), efter att jag fräschat upp mig hemma tog jag mig till Blomqvists för en härlig svensk latte. 

Att endast rätt sällskap kan påverka humöret jag behåller resten av dagen är för mig självklart. Och efter en sådan bra start med ett härligt träningspass var jag alldeles härligt sällskapssjuk och tyckte att Elli, Regnhil, Livia och Felizia var ett utmärkt sätt att fortsätta dagen med. 

Jag skulle vilja lägga upp någon snajsig bild som jag tagit nyligen men jag har inte så mycket att komma med i nuläget tyvärr. Har varit dåligt med fotande på senaste. Skärpning! Istället bjuder jag på denna fina bild som idag är exakt ett år gammal. Bal, bal, bal. Hela Facebook skriker om Polhems studentbal. 


Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela