neao

Nu är det så.

Publicerad 2011-11-03 21:40:00 i Vardag,

Nej hörni, nu får vi skärpa till oss lite! Dags för mer regelbundna och intressanta blogginlägg från min sida och kanske lite kommentarer från er så att jag tycker det blir roligare att blogga? Tänk om ni skickade lite frågor till mig så jag hade något att blogga om!

Minns ni min lista som jag skrev för ett tag sedan? Listan på saker jag vill göra och likaså saker som jag kan blogga om? Inte? Okej, jag ska uppdatera er.
  • Ta körkort
  • Tjäna massa pengar
  • Hitta en rolig och givande utbildning
  • Börja träna regelbundet
Det som har lockat mest idag är att tjäna pengar och jag vill ju vidare med mitt lilla företag som jag har så jag har ringt lite uppföljningssamtal till tjejer som jag har träffat och bokat nya hudvårdsklasser med dem. 

Jag börjar mer och mer se på det som ett riktigt jobb även om det inte ger någon stadig månadsinkomst, men man kan ju alltid hoppas på att det blir bättre. Tills vidare är det en superrolig hobby som kan leverera pengar i handen, finfint jue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela