neao

Jag ropar inte Hej.

Publicerad 2011-10-18 16:48:31 i Vardag,

Hur välrutinerad man än är så vill man (läs: jag) nu säga att jag har förbättrat bloggandet. Jag menar, detta är ju trots allt tredje inlägget på mindre än 24 timmar. Är inte det bra då eller? Och så det klassiska med "peppar, peppar, ta i trä" för nu kommer jag väl antagligen få bloggtorka på ytterligare en vecka, men jag hoppas att jag ska lyckas denna gången. 

Det jag skulle berätta var att jag har ont i ryggen från yogapasset igår. Förstå mig rätt nu, det är inte träningsvärk, utan det är snarare värk som har kommit för att jag har tränat. Hur logiskt var det? Det jag menar är att nu har ryggen börjat mjuka upp sig lite så all den mysiga gamla värken börjar bubbla upp igen. Jag vill verkligen göra någonting åt det denna gången och idag har jag värmt upp musklerna med vetekudde och sedan legat på spikmattan. 

Jag kan, jag vill, jag vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela